DE CE GĂSESC DIFERENȚE ATÂT DE MARI DE PREȚ ÎNTRE UNELE COMPANII ȘI ALTE?

 

Nu este neobișnuit ca clienții să ne contacteze pentru a întreba de ce prețurile noastre sunt atât de scăzute, în multe cazuri îngrijorați că diferența de preț cu alte magazine fizice are legătură cu calitatea echipamentelor sau a materialelor.

 

Competiția noastră cea mai tradițională, magazinele fizice clasice cu expoziții, adesea se joacă cu frica cumpărătorilor de a primi echipamente de calitate scăzută și ajung să sugereze că diferențele de preț între ele și magazinele care operează pe internet se datorează calității echipamentelor. Foarte departe de realitate.

 

Pentru a vă da o idee, compania noastră montează echipamente de marca Whirpool pe toate produsele, care este o companie larg recunoscută și de vârf care, de asemenea, garantează întotdeauna piese de schimb nedeterminate (când proiectează o componentă nouă, o fac întotdeauna compatibilă cu modelele anterioare, o formulă prin care niciun client vechi nu rămâne fără piese de schimb). O mare parte din concurenții noștri tradiționali cu magazine fizice folosesc această marcă populară de mașini, deși încă nu ating prețuri la fel de bune ca ale noastre.

 

Și motivul real este că aceste magazine tradiționale cu magazine și expoziții au o serie de cheltuieli excesive pe care companiile online nu le au. Unele dintre aceste cheltuieli uriașe sunt: închirierea de spații, montarea expozițiilor, un număr mare de personal, diferiți furnizori prin care trece produsul care aplică comisioanele lor și alte aspecte asociate care obligă aceste magazine să crească cu forța prețul echipamentelor lor pentru a acoperi toate costurile.

 

În mod similar, magazinele locale mici au de obicei piscină cu hidromasaj ca un produs complementar afacerii sale principale, care, deși nu generează un volum de vânzări suficient de mare, aduce cel puțin o mică rentabilitate suplimentară, întotdeauna bine primită. Întrucât magazinele fizice sunt situate într-un anumit punct al geografiei, acestea nu ajung la mulți clienți și este imposibil să existe o cerere suficientă de echipamente pentru a transforma vânzarea de jacuzzi și piscine în afacerea lor principală. Pe internet, în schimb, publicul este mult mai mare și putem ajunge la clienți din mult mai multe locuri decât dacă avem un magazin fizic.

 

În cazul companiei noastre, de asemenea, nu funcționăm doar în România, ci și în Spania, Grecia, Franța, Portugalia și Italia, ceea ce ne permite să ajungem la un număr enorm de clienți interesați de articolele noastre prin campanii pe Google și alte motoare de căutare. Toate acestea, în final, ajung să atragă un număr mare de clienți, ne permite să îmbunătățim alianțele cu furnizorii noștri și clientul ajunge să cumpere la un preț foarte competitiv.

 

În orice caz, pentru a clarifica toate aceste probleme și a împărtăși motivele care ne-au condus să fim lideri de vânzări în România oferind prețuri atât de scăzute:

 

 Am creat propriul brand şi în plus, de-a lungul anilor am construit o reţea de tehnicieni care astăzi se extinde în cele șase ţări în care lucrăm la maxim. Acest volum de afaceri în mai multe țări ne conferă credibilitate internațională și ne permite să oferim cele mai bune prețuri de pe piață. Datorită tehnicienilor, pe de altă parte, putem oferi acoperire oricărui client din orice zonă.

 

Deşi avem întotdeauna o selecţie considerabilă de echipamente în stoc gata de expediere, punctul nostru forte ca companie se bazează pe capacitatea de a construi fiecare echipament exact cum vrea clientul. Este posibilă personalizarea tuturor produselor atât estetic cât și funcțional, obținând echipamente unice și exclusive pentru fiecare cumpărător. Vă recomandăm să citiţi acest paragraf despre cele mai frecvente adaptări pe care le oferim clienților noștri.

 

În trecut aveam o sală mare de expoziții și două depozite, dar în timp ne-am dat seama că era mult mai eficient să investim banii în publicitate online și eliminarea cheltuielilor de a menține toate aceste chirii. Deci acum:

 

   Am înlocuit salonul unic cu un sistem de ambasade care acoperă întregul teritoriu național. Cu acest sistem, clienții noi pot vizita echipamentele noastre în orașul lor, în casa clienților anteriori. Acolo veți putea vedea funcționarea, vorbi cu un cumpărător anterior și chiar primi sfaturi de la ei. Ce modalitate mai bună de a rămâne liniștiți cu achiziția dvs. decât să vizitați clienți care au trecut prin aceeași situație și care vă pot spune experiența lor?

 

    În loc să ne păstrăm depozitele permanente, am închis o serie de acorduri foarte avantajoase cu întreprinderi logistice și de depozitare care ne permit mai multă versatilitate, delegaţii în toată România şi economii de cheltuieli de administrare. Clientul nu este afectat negativ, dar compania noastră reduce cheltuielile, ceea ce înseamnă preţuri mai mici pentru clienţi.

 

   O echipă multidisciplinară. Compania noastră este formată din personal care vorbește mai multe limbi (grecește, spaniolă, engleză, franceză, portugheză, italiană), calificat în diferite domenii profesionale, ceea ce permite optimizarea rezultatelor, a fi mai aproape de client și a reduce costurile.

 

Şi asta nu e tot! Fabricarea la comandă permite, pe lângă faptul că oferă prețuri mai mici și un grad ridicat de personalizare în fiecare model, să garanteze succesul fiecărei operațiuni.

 

Motivul este că, datorită modelului nostru de afaceri, echipamentele nu rămân în depozit luni sau ani întregi, înfățișându-se în praf și având calitatea afectată, ci sunt fabricate, testate și trimise direct către client complet noi, toate în scurt timp. Acest lucru garantează o calitate optimă.

 

Prin secțiunea următoare, vă vom transmite diferențele fundamentale dintre piscinele de hidromasaj și jacuzzi-urile exterioare: CARE SUNT DIFERENȚELE DINTRE O PISCINĂ HIDROMASAJ ȘI UN JACUZZI EXTERIOR?

 

Vrei să ştii mai multe despre această problemă? , ştiţi ce alte aspecte permit să oferim preţuri la fel de ieftine ca ale noastre? Contactați-ne și vă vom informa fără angajament.

Product added to wishlist
Product added to compare.