Personalizare

Cum funcționează costurile de expediere?

Multe dintre produsele noastre beneficiază de costuri de expediere gratuite. Puteți afla costurile de expediere prin adăugarea produsului în coșul de cumpărături.

Prețurile includ TVA?

Prețurile noastre includ TVA. Dacă aveți nevoie de o expediere către Insulele Canare, Ceuta sau Melilla (sau în afara țării), contactați-ne pentru un preț ajustat.

Merită personalizarea produsului?

Credem că da. Așteptați 2-3 luni de livrare pentru a primi un produs adaptat nevoilor și gusturilor dvs. pe termen lung va fi meritat.

Pot modifica dimensiunile unei saune?

Da, atât măsurătorile, cât și forma sau amplasarea ușilor și scaunelor pot fi modificate. De asemenea, este posibil să alegeți între o saună cu aragaz sau o saună cu infraroșu.

Montaj

Ce instalaţie este necesară?

Pentru echipamentele a căror putere depășește 3000W, recomandăm ca instalarea să fie efectuată folosind o linie independentă și diferențială față de tabloul electric. Parametrii specifici vor depinde de model și de puterea acestuia.

Aveţi un serviciu tehnic în caz de defecţiune?

Avem servicii tehnice în toate provinciile, inclusiv insulele Baleare și Canare.

Cum se păstrează apa din spauri/piscine?

Echipamentele noastre au un sistem de filtrare și dezinfectare programabil, care, împreună cu pastilele de brom recomandate pentru întreținere, vă vor permite să utilizați aceeași apă pentru multe luni.

Garanție

Toate echipamentele au garanţie?

Toate modelele noastre au garanție în conformitate cu legea; în plus, avem piese de schimb atât în garanție, cât și în afara acesteia. Contactaţi departamentul nostru de după-vânzare pentru orice incident.

Transport

Cât durează livrarea?

Daca echipamentul este in stoc, timpul de livrare este de 3-7 zile lucratoare pentru peninsula si 10-15 zile lucratoare pentru Insulele Baleare, Insulele Canare, Ceuta sau Melilla. Pentru comenzi personalizate, contactați-ne și vă vom informa despre termenul de livrare.

Cum se face livrarea? , include macarale?

Livrarea se face până la picioarele străzii, prin camion platforme pentru descărcare (cu excepția piscinelor sau echipamente de dimensiuni mari). Dacă aveți nevoie de un serviciu de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini de mașini.

Livrați în Insulele Canare și/sau în afara Spaniei?

Desigur, livrăm în Insulele Canare și în alte țări. Contactați-ne pentru a afla detaliile și pentru a solicita o ofertă cu livrare oriunde aveți nevoie.

Se intoarce

Pot anula o comandă deja plătită?

Desigur, clienții își pot exercita dreptul de a se retrage din comandă în termen de până la 14 zile calendaristice de la primirea produsului și de a solicita rambursarea sumei plătite în conformitate cu termenele stabilite de lege.

Am comandat un produs personalizat pentru mine și este deja fabricat, pot anula comanda?

Bineînțeles, dar trebuie să aveți în vedere că în cazul în care exercitați dreptul de retragere a unei comenzi personalizate care implică fabricarea unui nou articol pe placul consumatorului, veți pierde sumele depuse în cont până acum. Asta se datorează faptului că odată ce ne confirmi achiziția ta, comanda este comandată firmei pentru producție și plătită de firma noastră la 100%. În afară de aceasta, nu veți avea nicio altă penalizare și nu va trebui să plătiți soldul restant al comenzii.

Product added to wishlist
Product added to compare.