DE CE EXISTĂ ATÂTEA DIFERENŢE DE PREŢ ÎNTRE COMPANII?

 

Departamentul nostru de servicii pentru clienţi primeşte frecvent apeluri de la oameni care sunt surprinşi să descopere preţuri atât de mici de căzi de hidromasaj în comparație cu cele ale altor concurenți, în general magazine fizice. Unii oameni cred că aceste diferențe de preț au mult de a face cu calitatea finisajelor și originea lor, așa că în această secțiune am dori să clarificăm câteva aspecte importante.

 

Distribuitorii de acest tip de produse care lucrează în magazinele fizice și expoziții explică adesea diferențele de preț între ei și concurența care operează pe Internet jucând cu trucul calității, ceea ce nu este cazul companiei noastre (sau poate cu multe altele care operează în lumea online cu intenția de a reglementa tarifele la maximum).

 

Compania noastră foloseşte maşini Whirlpool, o companie lider în mai multe domenii, inclusiv pompele de spa și hidromasaje, și ne asigură că nu vor lipsi niciodată piese de schimb (de fapt, pompele sunt întotdeauna aceleași, iar dacă sunt îmbunătățite de către producător, sunt întotdeauna compatibile cu cele anterioare, ceea ce permite vechilor clienți să se bucure în continuare de baie). Majoritatea concurenței folosesc această marcă populară și încă nu pot ajunge la prețuri la fel de ajustate ca noi sau alte magazine care operează prin Internet.

 

Acest aspect nu este surprinzător având în vedere că, având magazine fizice, există o serie de cheltuieli care sunt inevitabile, iar companiile online nu le avem. Ne referim la cheltuielile foarte mari de închiriere de birouri, locuri de expoziție, menținerea unui număr mare de angajați și chiar redundanță în transportul produselor (pentru că nu merg direct de la fabrică la client); toate acestea le obligă să-și majoreze prețurile de vânzare.

 

În cazul companiei noastre, în plus față de funcționarea în România, lucrăm pe piețele din Grecia, Spania, Franța, Portugalia și Italia, ajungând la un număr mare de potențiali clienți interesați de produsele noastre prin campanii pe Google și alte motoare de căutare, ceea ce se traduce într-un portofoliu de clienți mai mare care ne oferă oportunitatea de a îmbunătăți acordurile cu furnizorii noștri (și, desigur, de a le repercusi pe client).

 

Oricum, în scopul de a clarifica aceste probleme și de a arăta transparență cu clienții noștri, credem că este esențial să rezumăm cheile care ne-au condus la prețuri atât de miciÎn cazul:

 

 Suntem mândri să oferim propria noastră marcă de produse și să avem o rețea extinsă de instalatori parteneri în cele patru ţări cu care lucrăm în acest moment. Acest lucru ne permite să reducem prețurile mai mult decât concurența și ne oferă încredere la nivel național și internațional.

 

Noi fabricăm la cerere fiecare cadă de hidromasaj. De obicei, avem o mică selecţie de produse disponibile imediat pentru a furniza clienţilor care manifestă o urgenţă mai mare în proiectul lor, dar cea mai mare parte a operaţiunilor şi punctul nostru puternic este în fabricarea la cerere căzi dehidromasaj, făcute după gustul fiecărui cumpărător.

 

Ne economisim cheltuielile la instalaţii precum expoziţii şi magazine. În trecut, aveam o sală mare de expoziții și două depozite mari de 800m2, dar ne-am dat seama curând că pentru a fi cu adevărat competitivi fără a reduce calitatea componentelor, trebuia să renunțăm la cheltuielile externe. Astăzi:

 

    Nu avem expoziţii, ci un sistem de ambasadă prin care potențialii clienți pot vizita proiecte finalizate ale altor clienți ai noștri în orașul lor și să ia o privire la finisaje, calități, și să primească recomandări despre cum să folosească echipamentul în mod corect. Nu crezi că este o modalitate bună de a vă asigura înainte de a cumpăra că de a vizita un client care a fost deja în situația ta și ne-a făcut o achiziție de același produs?

 

   Nu avem depozitele pe proprietate, ci contracte dinamice și avantajoase cu companii de logistică subcontractate prin care stocăm echipamentele cât timp avem nevoie. Clienţii noştri nu sunt afectaţi de acest punct, dar compania noastră realizează economii economice importante pe care le putem repercusi direct pe preţurile clienţilor noştri.

 

   Personal multidisciplinar. Compania noastră este formată din personal calificat în diferite domenii profesionale și care vorbește mai multe limbi, ceea ce permite îmbunătățirea rezultatelor, servicii personalizate pentru clienți și reducerea costurilor.

 

Și asta nu este tot! Fabricarea la cerere nu numai că permite prețuri mai mici și oferă un grad ridicat de personalizare (fabricație pentru colțul din stânga sau din dreapta, culoarea sticlei, amplasarea utilajelor în funcție de nevoi, creșterea numărului de jeturi, lumini etc.), dar și În plus, asigură succesul în fiecare tranzacție.

 

Cu acest mod de lucru, produsele pe care le fabricăm nu rămân stocate luni de zile (ar putea deteriora), ci sunt trimise către clientul final, trecând prin faza de testare în fabrică cu doar câteva săptămâni înainte de primirea echipamentului, motiv pentru care calitatea este asigurată.

 

În următoarea secțiune, vom detalia principalele diferențe dintre jacuzzi-urile exterioare și căzile de hidromasaj: DIFERENȚE DINTRE JACUZZI ȘI CADĂ CU HIDROMASAJ?

 

Doriţi să ştiţi mai multe despre asta? , ştii ce alte chei ne permit să ajustăm preţurile atât de mult? Contactați-ne și vă vom informa cu plăcere, fără angajament!

Product added to wishlist
Product added to compare.