DE CE GĂSESC DIFERENȚE ATÂT DE MARI DE PREȚ ÎNTRE UNELE COMPANII ȘI ALTE?

 

Uneori primim apeluri de la clienți care, după ce au vizitat un magazin fizic și au comparat prețurile cu diferite companii, se găsesc uimiți de diferențele de preț între una și alta, alarmați că această diferență în sume are legătură cu calitatea și durabilitatea echipamentelor.

 

Companiile concurente supuse magazinului fizic și expoziției joacă uneori cu frica clientului, făcându-i să creadă că diferențele de preț între ele și concurenții care operează pe internet au mult de-a face cu calitatea, dar cel puțin în cazul nostru realitatea este foarte diferită.

 

Compania noastră instalează echipamente de marcă Whirlpool, o companie de vârf care se află în mai multe sectoare și care garantează piese de schimb pentru o perioadă nedeterminată de timp (pompele nu variază, ele sunt întotdeauna aceleași. Majoritatea competitorilor cu magazine fizice folosesc această marcă populară și încă nu ating prețuri la fel de scăzute ca noi sau alți competitori care funcționează prin Internet.

 

Și este că companiile cu magazin fizic și expoziție au o serie de cheltuieli pe care companiile concentrate pe vânzarea online nu le avem. Vorbim despre cheltuieli mari de închiriere, mai mult personal, repetare în mai multe expedieri (trec prin diferite companii care aplică marjele lor comerciale) și o serie de alte costuri care fac diferențe foarte mari în prețul de vânzare.

 

De asemenea, întreprinderile locale încorporează de obicei jacuzzi exterior ca complement al afacerii sale principale, ca un produs care este comercializat puțin și care aduce venituri anuale suplimentare. Într-un magazin fizic este dificil să existe o cerere suficientă de jacuzzi-uri exterioare pentru a obține venituri mari, în timp ce pe internet publicul este mult mai mare și asta se termină prin a declanșa un portofoliu mai mare de clienți.

 

Concentrându-ne pe platforma noastră de vânzare, Web de hidromasaj, funcționăm nu numai în România, ci și în Grecia, Spania, Franța, Portugalia și Italia, ajungând la un număr mare de consumatori interesați de produsele noastre prin campanii publicitare concentrate pe Google și alte motoare de căutare, ceea ce duce la atragerea mai multor clienți, la îmbunătățirea acordurilor cu furnizorii noștri și la ajustarea tarifelor la maximum.

 

În orice caz, pentru a clarifica aceste tipuri de probleme și pentru a fi complet transparenți cu clienții noștri, am considerat important să rezumăm punctele care ne-au condus la oferirea unor prețuri atât de ajustate:

 

 Avem propria marca de spații si avem o retea larga de tehnicieni parteneri în cele șașe țări în care ne desfășurăm activitatea. Acest factor, pe lângă faptul că aduce credibilitate la nivel național și internațional, ne permite să oferim prețuri mai mici decât alți concurenți. În plus, acordurile cu aceşti tehnicieni ne permit să asistăm orice client, indiferent unde se află pe hartă.

 

Fabricăm la comandă fiecare jacuzzi exterior. Avem în stoc o mică selecție de produse pentru a satisface cea mai urgentă cerere (mai ales vara), dar cel mai mare volum al nostru de operațiuni are loc în fabricarea la cerere a comenzilor de grup. Personalizăm fiecare jacuzzi exterior din punct de vedere estetic și funcțional, realizând produse unice, adaptate nevoilor fiecărui client. Amintiți-vă că prin această intrare se vorbește despre ce aspecte pot fi personalizate.

 

Evităm costurile imobiliare (casele de expoziție sau de depozitare la scară largă). Compania noastră a menținut în trecut o mare sală de expoziții și două depozite de 800m2, dar am înțeles că pentru a fi competitivă în acest sector, fără a diminua calitatea produselor, era necesar să renunțăm la ele. La data de astăzi:

 

   Nu avem magazin, ci cu un sistem de ambasadă prin care clienții pot vizita proiecte ale altor clienți în apropierea localității lor pentru a verifica finisajele și calitatea produselor noastre jacuzzi-urilor exterioare, primiți sfaturi privind utilizarea corectă a echipamentului, pașii de urmat pentru întreținerea apei etc. Vă puteți gândi la un mod mai coerent de a avea liniște sufletească în legătură cu achiziția pe care doriți să o faceți decât prin vizitarea unui client care a trecut deja prin aceeași situație cu care vă confruntați acum?

 

   Nu avem depozite, ci acorduri profitabile cu companii de logistică subcontractate care ne cedează instalațiile lor pentru a ne stoca echipamentele cât timp avem nevoie. Utilizatorul nu suferă de acest factor, dar compania noastră beneficiază de economii economice care se reflectă direct în prețul de vânzare.

 

   Echipa multidisciplinară. Personalul nostru este format din personal care vorbește limbi străine (grecește, spaniolă, portugheză, franceză, italiană și engleză), calificat în diferite domenii profesionale, aspect care ne permite să optimizăm rezultatele, să fim mai aproape de client și să reducem costurile.

 

Dar nu totul se termină aici! Fabricarea la comanda nu permite doar ajustarea preturilor si oferirea de personalizare ridicată (diferite tipuri de fațadă perimetrală, culoarea sticlei, amplasarea utilajului in functie de comoditate, cresterea numarului de jeturi, lumini etc.), dar garantează și succesul la fiecare operație.

 

Prin intermediul acestui sistem de lucru, produsele nu rămân stocate mai multe luni (calitatea ar putea fi afectată), ci sunt trimise la domiciliul clientului după ce au trecut o fază de testare în fabrică cu 3-5 săptămâni înainte de primire, motiv pentru care se garantează o calitate optimă.

 

Prin secțiunea următoare, vom transmite diferențele fundamentale dintre jacuzzi-urile exterioare și căzile cu hidromasaj: CARE SUNT DIFERENŢELE DINTRE UN JACUZZI EXTERIOR ŞI O CADĂ DE HIDROMASAJ?

 

Doriți să aflați mai multe despre acest subiect? Știți ce alte chei fac posibil un preț atât de competitiv? Contactați-ne și vă vom informa fără obligații.

Product added to wishlist
Product added to compare.